Marketing Research af Alvin C. Burns og Ronald F. Bush (Pearson, 2010) henvender sig til bachelorstuderende, der skal have styr på markedsundersøgelser fra bunden. Bogen er skrevet i et klart og lettilgængeligt sprog, så nye studerende undgår at fare vild i kompliceret teori. Du får en praktisk indføring i alle faser af undersøgelsesprocessen: fra problemstilling og spørgeskemadesign til dataindsamling og analysemetoder. Fokus ligger på de grundlæggende statistiske procedurer, der er lettest at anvende, uden at miste fagligt indhold. Teksten indfører metodiske værktøjer til tolkning af talmateriale og hjælper dig med at udforme meningsfulde konklusioner. Herved bliver du i stand til selvstændigt at planlægge, gennemføre og rapportere markedsundersøgelser. Med nye cases fra undervisere og branchefolk rundt om i verden får du et nutidigt indblik i, hvordan marketing research praktiseres på tværs af sektorer og kulturer. Disse eksempler illustrerer konkrete udfordringer og løsninger i moderne forretningsmiljøer.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.