Marketing Research - An Applied Approach by Naresh K. Malhotra, David F. Birks og Peter Wills er en grundig og praktisk indføring i marketingforskningens verden. Bogen giver et solidt teoretisk fundament og viser, hvordan man formulerer og styrer forskningsspørgsmål, der understøtter velinformerede marketingbeslutninger. Du lærer at udvikle og vurdere forskningsdesign, anvende både kvalitative og kvantitative dataindsamlingsmetoder og udføre avancerede analyser. Samtidig får du redskaber til at navigere i etiske dilemmaer og sociale og kulturelle udfordringer i en stadig mere global og digital markedsplads. Med opdateringer om social media-research og integrationen af nye teknikker med klassiske metoder er denne 2012-udgave på over 1.000 sider en uundværlig ressource for studerende og professionelle, der ønsker at skabe evidensbaserede strategier og indsigt.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.