Studiebog: Marketing Research

Marketing Research

Af Naresh K. Malhotra, David F. Birks, Peter Wills
ISBN13:
9780273725855
Udgave:
2012 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Naresh K. Malhotra, David F. Birks, Peter Wills
Forlag:
Financial Times/Prentice Hall
Udgivelsesår:
2012
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
1037
ISBN13:
9780273725855
ISBN10:
0273725858

Beskrivelse

Marketing Research: An Applied Approach is a comprehensive guide that blends theoretical insights with practical applications to empower readers in the field. The book offers a clear methodology for framing research questions and designing studies that effectively support marketing decision-making. It systematically demonstrates how both qualitative and quantitative data collection techniques serve as the backbone of reliable marketing analysis. The authors - Naresh K. Malhotra, David F. Birks, and Peter Wills - combine their extensive expertise to provide readers with a thorough exploration of research design and implementation. The text also delves into the ethical dilemmas and cultural considerations faced in today’s interconnected marketing landscape, incorporating discussions on how emerging trends, such as social media research, complement traditional methods.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Research - 2012