Marketing Research: An Applied Orientation giver en omfattende gennemgang af såvel grundlæggende principper som praktiske metoder inden for marketingundersøgelser. Bogen kombinerer teori og praksis med ligevægt mellem kvalitative og kvantitative tilgange. Skrevet ud fra marketingforskerens eget perspektiv, afspejler den anden udgave samtidige tendenser som international markedsføring, etiske overvejelser og integrationen af både microcomputere og mainframes. Teksten er tilrettelagt med fokus på nutidighed og relevans for brugeren. Denne udgave bygger videre på førsteudgavens solide fundament med en endnu mere aktuel, illustrativ og brugervenlig fremstilling, der gør komplicerede metoder let tilgængelige for både studerende og praktikere.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.