"Marketing Research: An Applied Approach" af Naresh K. Malhotra og David F. Birks er en højt succesfuld europæisk lærebog i sin 3. udgave fra 2006. Med 864 sider præsenteret som paperback fra Pearson Education, Limited, giver bogen både en grundig introduktion og en dybdegående indsigt i marketing research. Velegnet til brug på bachelor-, kandidat- og MBA-niveau kombinerer bogen teori med virkelighedsnære eksempler i en anvendelsesorienteret ramme. Den er beriget med en medfølgende CD, videomateriale og værdifulde online ressourcer, der tilsammen udgør et uundværligt studieværktøj til din fremtidige succes i marketing research.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.