Studiebog: Marketing Research

Marketing Research

Af Naresh K. Malhotra, David F. Birks
ISBN13:
9780273706892
Udgave:
3. udgave, 2006 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 743,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Naresh K. Malhotra, David F. Birks
Forlag:
Pearson Education, Limited
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2006
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
864
ISBN13:
9780273706892
ISBN10:
0273706896

Beskrivelse

Marketing Research: An Applied Approach by Naresh K. Malhotra and David F. Birks (3rd Edition, 2006) is designed for undergraduate, postgraduate, and MBA students seeking a practical yet comprehensive introduction to marketing research. This engaging text blends rigorous theory with an applied focus, making complex methods accessible and relevant for real-world situations. Enhanced by a CD, video material, and valuable online resources, this well-regarded European textbook serves as an essential guide for anyone determined to master the fundamentals of marketing research. Its balanced approach provides the clarity and tools needed to excel in both academic studies and professional practice.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Research - 3. udgave, 2006