Marketing Research by Alvin C. Burns serves as a comprehensive guide tailored for undergraduate marketing research courses. This book offers a solid introduction to the core concepts and methodologies essential to understanding the field, presenting the fundamentals in a clear and accessible manner for first-time students. Designed to build a practical foundation, the text emphasizes the key statistical procedures needed to analyze data, without getting lost in overly complex theories. With its straightforward language and systematic approach, Marketing Research helps students develop the practical skills necessary to effectively interpret and apply research methods in a marketing context.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.