Heidi Hansens bog Branding – teori, modeller, analyse er en central håndbog for alle, der ønsker at forstå og arbejde med branding som en essentiel ledelsesdisciplin. Bogen forklarer, hvordan branding binder organisationens interne kommunikation sammen med de eksterne budskaber og derved skaber kultur og identitet blandt både medarbejdere og kunder. Med udgangspunkt i semiotiske og narrative tilgange præsenterer forfatteren en række modeller og analyseværktøjer, som belyser brandingens mange facetter. Bogen indeholder en grundig introduktion, efterfulgt af levende eksempler og historier, der illustrerer emner som brandarkitektur, corporate branding, storytelling som ledelsesværktøj, co-branding, celebrity branding, brandpersonlighed, oplevelsesbaseret branding, place branding, online branding, employer branding, brand equity og de centrale byggesten i et brand.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.