Studiebog: Branding

Branding

Af Heidi Hansen
ISBN13:
9788759323953
Udgave:
2. udgave, 2016
Vejledende salgspris 460,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Heidi Hansen
Forlag:
Samfundslitteratur
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2016
Format:
Hæftet
Sprog:
Dansk
Sideantal:
475
ISBN13:
9788759323953
ISBN10:
8759323957

Beskrivelse

Heidi Hansens bog Branding – teori, modeller, analyse er en central håndbog for alle, der ønsker at forstå og arbejde med branding som en essentiel ledelsesdisciplin. Bogen forklarer, hvordan branding binder organisationens interne kommunikation sammen med de eksterne budskaber og derved skaber kultur og identitet blandt både medarbejdere og kunder. Med udgangspunkt i semiotiske og narrative tilgange præsenterer forfatteren en række modeller og analyseværktøjer, som belyser brandingens mange facetter. Bogen indeholder en grundig introduktion, efterfulgt af levende eksempler og historier, der illustrerer emner som brandarkitektur, corporate branding, storytelling som ledelsesværktøj, co-branding, celebrity branding, brandpersonlighed, oplevelsesbaseret branding, place branding, online branding, employer branding, brand equity og de centrale byggesten i et brand.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Branding - 2. udgave, 2016