Branding er en afgørende ledelsesdisciplin, der forener organisationers interne og eksterne kommunikation og danner grundlag for en fælles kultur og identitet. Bogen præsenterer et solidt teoretisk fundament med rødder i semiotiske og narrative tilgange, mens den samtidig inddrager en bred vifte af modeller og metoder inden for branding. Med levende eksempler og illustrative cases udforsker bogen centrale emner såsom brandarkitektur, corporate branding, storytelling, co-branding, celebrity branding, brandpersonlighed, oplevelsesbaseret branding, place branding, online branding, employer branding, brand equity og de grundlæggende byggeklodser bag et stærkt brand. Denne grundbog henvender sig primært til studerende på videregående uddannelser, særligt på bachelorniveau, men er også yderst relevant for praktikere, der arbejder med kommunikation, marketing, salg og branding.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.