Sport Management: Principles and Applications giver en grundig introduktion til den komplekse sportsbranche og belyser statens, den non-profit-baserede og den professionelle sektors roller i udviklingen af sport. Med et analytisk blik udforsker bogen, hvordan disse aktører interagerer og påvirker hinanden på både lokalt og globalt plan. Herefter rettes fokus mod centrale ledelsesprincipper og deres praktiske anvendelse inden for sport. Forfatterne diskuterer strategisk planlægning, organisatorisk adfærd og ressourcestyring med specifikke eksempler fra sportsverdenen. Særligt fremhæves de unikke udfordringer, som ledere og beslutningstagere står overfor i en karriere inden for sport management.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.