Sport Management: Principles and Applications giver en grundig introduktion til sportindustriens natur og de statslige, nonprofit- og professionelle sektorers rolle. Bogen fokuserer på centrale ledelsesprincipper i en sportslig kontekst og belyser de særlige udfordringer, man møder i en karriere inden for sport management. Hvert kapitel er opbygget i et overskueligt format med en konceptuel indledning, fyldige referencer, forslag til yderligere læsning, relevante hjemmesider, studieopgaver og aktuelle cases fra hele verden, der illustrerer, hvordan teorien omsættes i praksis. Emnerne spænder bredt og omfatter strategisk planlægning, organisationskultur, organisatoriske strukturer, human resource management, lederskab, governance, finansiel styring, marketing samt performance management. Med sit tilgængelige sprog og fokus på anvendelse er denne bog ideel for første- og andetårs studerende på sport management-, erhvervsøkonomi- eller idrætsrelaterede uddannelser, der ønsker en solid forståelse af, hvordan ledelsesprincipper virker i sportsorganisationer.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.