Studiebog: Principles of Marketing

Principles of Marketing

Af Philip Kotler, Gary Armstrong, Gary M. Armstrong
ISBN13:
9780136079415
Udgave:
2010 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Philip Kotler, Gary Armstrong, Gary M. Armstrong
Forlag:
-
Udgivelsesår:
2010
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
750
ISBN13:
9780136079415
ISBN10:
0136079415

Beskrivelse

"Principles of Marketing" (2010) by Philip Kotler and Gary Armstrong is an authoritative resource that thoroughly explores the core concepts and emerging trends in marketing. Spanning 750 pages, this paperback edition presents a clear and comprehensive framework that bridges theory with practical application, making it an invaluable tool for both students and seasoned professionals. With its methodical approach and insightful commentary, this book guides readers through the dynamic landscape of marketing. Every chapter offers detailed explanations and critical analyses that illuminate the rationale behind contemporary marketing practices, ensuring a transparent and engaging learning experience.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Principles of Marketing - 2010