Principles of Marketing er en gennemtestet og anerkendt indføring i marketing, tilpasset europæiske forhold af Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Nigel F. Piercy. Med en praktisk, ledelsesorienteret tilgang belyses centrale koncepter og beslutninger, der præger moderne markedsføring. Bogen er spækket med aktuelle eksempler og konkrete cases, som viser, hvordan marketingledere balancerer organisatoriske mål og ressourcer med kundebehov og muligheder på et globalt marked. Temaer som markedssætning, segmentering, målgruppevalg, positionering og marketingmix behandles indgående, og teori underbygges af hands-on øvelser og diskussioner. Denne engelsksprogede paperback fra Pearson Education udgivet i 2013 rummer 716 sider og er et uundværligt referenceværk for studerende og praktikere, der ønsker en dybdegående forståelse af marketing i international kontekst.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.