Studiebog: Principles of Marketing

Principles of Marketing

Af Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Nigel F. Piercy
ISBN13:
9780273742975
Udgave:
2013
Vejledende salgspris 758,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Nigel F. Piercy
Forlag:
Pearson Education, Limited
Udgivelsesår:
2013
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
716
ISBN13:
9780273742975
ISBN10:
0273742973

Beskrivelse

"Principles of Marketing" is a critically acclaimed edition that brings together the expertise of renowned marketing scholars Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, and Nigel F. Piercy. This text merges academic rigor with a practical, managerial approach, making it an essential resource for understanding the complexities of modern marketing. Packed with topical examples and real-world applications, the book explains how marketing managers can effectively balance an organization’s strategic goals with the opportunities and challenges of the global marketplace. With its clear structure and focused insights, this edition offers a comprehensive guide to making informed marketing decisions in a dynamic business environment.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Principles of Marketing - 2013