Studiesalg.dk
Studiebog: Principles of Marketing

Principles of Marketing

Af Philip Kotler, Gary Armstrong
ISBN13:
9780137006694
Udgave:
2010 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Philip Kotler, Gary Armstrong
Forlag:
Pearson Education
Udgivelsesår:
2010
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
750
ISBN13:
9780137006694
ISBN10:
0137006691

Beskrivelse

Principles of Marketing af Philip Kotler og Gary Armstrong, udgivet i 2010, er en omfattende, klassisk lærebog i marketing. Den er struktureret omkring et nyskabende rammeværk for kundeværdi, der sætter fokus på at forstå og skabe reel værdi for kunder. Du lærer, hvordan man identificerer og indkredser de rette målgrupper, udvikler strategier for at maksimere kundetilfredsheden og opbygger langvarige kunderelationer gennem målrettet indsats. Med klare eksempler og praktiske øvelser er bogen et uundværligt redskab for studerende og undervisere, der ønsker at mestre marketingens grundlæggende principper. Denne udgave fra Pearson Education giver et solidt fundament til både teoretisk indsigt og praktisk anvendelse.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Principles of Marketing - 2010