Principles of Marketing af Philip Kotler er en grundig indføring i moderne marketingtænkning. Bogen udfolder centrale teorier og værktøjer, der hjælper med at forstå forbrugeradfærd, markedsanalyse og konkurrencestrategier. Særligt fokus rettes mod de store tendenser i globalisering og digital handel. Med eksempler fra både europæiske og internationale markeder illustreres, hvordan virksomheder kan navigere i det stadigt mere sammenkoblede erhvervsliv. Med sine 856 sider fra Financial Times/Prentice Hall er dette værk et uundværligt opslagsværk for studerende og marketingprofessionelle, der ønsker et solidt fundament i marketingprincipper.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.