Studiebog: Principles of Marketing

Principles of Marketing

Af Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders
ISBN13:
9780273711568
Udgave:
2008 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders
Forlag:
Pearson Education
Udgivelsesår:
2008
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
1060
ISBN13:
9780273711568
ISBN10:
0273711563

Beskrivelse

Principles of Marketing, authored by Philip Kotler, Veronica Wong, and John Saunders, offers an engaging exploration into the dynamic realm of modern marketing. This comprehensive text, published by Pearson Education in 2008, invites readers to delve into key theories, practical examples, and real-world applications that bring the core concepts of marketing to life. Spanning 1060 pages in paperback format, the book is meticulously crafted to illuminate the art and science behind creating value in today’s competitive landscape. Whether you are a student or a seasoned professional, this work serves as a valuable resource for understanding how innovative marketing strategies are developed and applied.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Principles of Marketing - 2008