Studiesalg.dk
Studiebog: Principles and Practice of Marketing

Principles and Practice of Marketing

Af David Jobber
Vi har i øjeblikket ikke 9. udgave, 2019 til salg, men til gengæld har vi 1 eksemplarer af bogens øvrige udgaver fra kun 150,00 kr. Find dem længere nede på siden.
ISBN13:
9781526847232
Udgave:
9. udgave, 2019
Vejledende salgspris 757,00 kr.
Midlertidigt udsolgt
Få besked når bogen kommer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
David Jobber
Forlag:
McGraw-Hill Education
Udgave:
9
Udgivelsesår:
2019
Sprog:
English
ISBN13:
9781526847232
ISBN10:
152684723X

Beskrivelse

Den niende udgave af Principles and Practice of Marketing byder på en moderne og praksisnær introduktion til marketing, hvor kundeværdi står i centrum side om side med de klassiske 4P’er. David Jobbers autoritative tekst giver et solidt overblik over marketingens rolle i virksomheder og suppleres af nyskabende eksempler på, hvordan teorier omsættes til virkelighed. Bogen er opdateret med de seneste tendenser inden for social og etisk marketing samt de teknologiske forandringer, der præger branchen. Læs blandt andet om detailhandlens betydning for byers sociale og økonomiske sundhed, Maltesers’ sejr i Channel 4’s mangfoldighedskonkurrence, virksomhedernes brug af sociale medie-influencere, Harley Davidsons nye AI-drevne strategier og Manchester City FC’s banebrydende arbejde med co-creation og high-tech marketing. Som noget nyt introducerer denne udgave et helt kapitel dedikeret til digital marketing, mens teknologi gennemsyres i alle afsnit. Bogens struktur er skærpet med et stærkt fokus på kundeværdi, og alle eksempler og cases er grundigt opdateret, så de afspejler nutidens digitale landskab. Med over 44 nyskrevne afslutningscases og en række "Marketing in Action"-bokse og mini-cases får du indsigt i en bred vifte af virksomheder. Følg eksempler fra globale og europæiske aktører som Amazon, Pandora, Zara og IKEA, high street-mode og detail (Burberry, Nordstrom, Coop Danmark, H&M), luftfart og service (EasyJet, Starbucks) samt high-tech-virksomheder som Apple, eSport og Toyota - inklusive temaer som place marketing og influencers. Den didaktiske opbygning er strømlinet med klare læringsmål og anbefalede læsninger for hvert kapitel, så både studerende og praktikere kan fordybe sig og udvide deres marketingfaglige repertoire.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Principles and Practice of Marketing - 9. udgave, 2019