Studiebog: Principles and Practice of Marketing

Principles and Practice of Marketing

Af Jobber, Chadwick
ISBN13:
9780077140007
Udgave:
2012 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 699,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Jobber, Chadwick
Forlag:
McGraw-Hill Education
Udgivelsesår:
2012
Format:
Hæftet
Sideantal:
1016
ISBN13:
9780077140007
ISBN10:
0077140001

Beskrivelse

"Principles and Practice of Marketing" is a comprehensive marketing textbook authored by Jobber and Chadwick and published by McGraw-Hill Education in 2012. With its extensive 1016 pages in paperback format, this book provides an in-depth exploration of modern marketing theories and practices, making it an essential resource for both students and professionals alike. The text delves into core topics such as branding, ethics, and corporate social responsibility, while also addressing contemporary issues in relationship marketing. It further explores the evolving landscape of digital communication with dedicated insights into internet marketing, as well as mobile, wireless, and e-mail marketing, illustrating how traditional principles are applied in today’s dynamic marketing environment.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Principles and Practice of Marketing - 2012