Studiebog: Principles and Practice of Marketing

Principles and Practice of Marketing

Af David Jobber
ISBN13:
9780077107086
Udgave:
2004 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
David Jobber
Forlag:
-
Udgivelsesår:
2004
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
942
ISBN13:
9780077107086
ISBN10:
007710708X

Beskrivelse

"Principles and Practice of Marketing" by David Jobber (2004) is a comprehensive guide designed for undergraduate and MBA students alike. Spanning 942 pages, the paperback edition delves into the fundamental concepts and contemporary practices that shape modern marketing. The book offers a rich blend of theory and practical insights, integrating research-driven content with real-world cases, adverts, and stimulating exercises. Each chapter is structured to encourage critical thinking through ethical dilemmas, interactive online activities, and insightful chapter reviews, making it a valuable resource for both students and lecturers.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Principles and Practice of Marketing - 2004