"Principles and Practice of Marketing" by David Jobber (2004) is a comprehensive guide designed for undergraduate and MBA students alike. Spanning 942 pages, the paperback edition delves into the fundamental concepts and contemporary practices that shape modern marketing. The book offers a rich blend of theory and practical insights, integrating research-driven content with real-world cases, adverts, and stimulating exercises. Each chapter is structured to encourage critical thinking through ethical dilemmas, interactive online activities, and insightful chapter reviews, making it a valuable resource for both students and lecturers.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.