Principles and Practice of Marketing er David Jobbers definitive lærebog i marketing fra 2007. Med 1022 sider i paperback tilbyder den en omfattende gennemgang af både klassiske og moderne marketingprincipper, skræddersyet til studerende og praktikere. Bogen behandler nøgleområder som branding, forretningsetik og corporate social responsibility og går i dybden med relationship marketing for at vise, hvordan varige kunderelationer skabes og vedligeholdes. Derudover præsenteres en detaljeret gennemgang af digital marketing med kapitler om internetmarketing samt mobil-, trådløs- og e-mail-marketing. Rig brug af farveillustrationer og autentiske annonceeksempler gør teorien levende og viser, hvordan principperne omsættes i praksis.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.