Principles and Practice of Marketing is a comprehensive textbook that unpacks the core concepts of modern marketing. Spanning 1022 pages, this edition by David Jobber (2007) provides detailed insights into branding, ethics, corporate social responsibility, and relationship marketing. The book offers a broad exploration of internet marketing alongside mobile, wireless, and e-mail approaches. Rich with colour images and real-life adverts, it illustrates marketing principles in practice, making it a valuable resource for students and professionals alike.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.