Principles and Practice of Marketing er et uundværligt værk for studerende på introducerende marketingkurser. David Jobbers klare sprog, engagerende eksempler og omfattende gennemgang af alle centrale marketingkoncepter gør bogen til et solidt fundament for din undervisning. Bogen er grundigt opdateret med et moderne perspektiv på marketing, hvor de nyeste digitale udviklinger og etisk ansvarlighed står i fokus. Du præsenteres for levende cases fra kendte virksomheder, illustreret gennem eksempler på trykte kampagner, videoannoncer og online-reklame. Du kan blandt andet læse om: - hvilke udfordringer BMW mødte i lanceringen af Mini E - hvordan Nintendo generobrede sin førerposition i spilindustrien - hvilke strategier Apple anvender for at overgå konkurrenterne på smartphone-markedet - hvorfor General Motors var særligt sårbar under økonomisk tilbagegang - hvordan Cadbury lykkedes med genintroduktionen af Wispa Hvert kapitel understøttes af interaktive online-ressourcer, der er tæt integreret med tekstindholdet og gør Principles and Practice of Marketing til den ultimative læringsressource.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.