Studiebog: Business-To-Business Marketing

Business-To-Business Marketing

Af Ross Brennan, Louise Canning, Raymond McDowell
ISBN13:
9781849201568
Udgave:
2. udgave, 2010 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 438,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Ross Brennan, Louise Canning, Raymond McDowell
Forlag:
SAGE Publications, Limited
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2010
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
408
ISBN13:
9781849201568
ISBN10:
1849201560

Beskrivelse

Business-to-Business Marketing, Second Edition, delivers clear and engaging insights into the dynamic field of B2B marketing. The book maintains its accessible style while incorporating updated case studies and a fresh array of examples that illustrate key concepts and contemporary challenges. The authors enhance the learning experience with an expanded focus on B2B branding, strategic marketing processes, sustainability issues, and key account management. Each chapter is enriched by detailed case studies designed to connect theory with real-world practice, making this edition a valuable resource for advanced undergraduate and postgraduate students of marketing, management, and business studies.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Business-To-Business Marketing - 2. udgave, 2010