Business-to-Business Marketing, Second Edition, delivers clear and engaging insights into the dynamic field of B2B marketing. The book maintains its accessible style while incorporating updated case studies and a fresh array of examples that illustrate key concepts and contemporary challenges. The authors enhance the learning experience with an expanded focus on B2B branding, strategic marketing processes, sustainability issues, and key account management. Each chapter is enriched by detailed case studies designed to connect theory with real-world practice, making this edition a valuable resource for advanced undergraduate and postgraduate students of marketing, management, and business studies.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.