Business-To-Business Marketing, fjerde udgave, byder på en afbalanceret kombination af europæiske og amerikanske tilgange til både teori og praksis inden for global B2B-markedsføring. Gennem bogen får du et helhedsperspektiv på, hvordan virksomheder køber og sælger til andre virksomheder på tværs af grænser og kulturer. Denne udgave indeholder nyt stof om digital og social media marketing i B2B-miljøet, så du er ajour med de seneste onlineudviklinger. Bogen er desuden opdateret til at afspejle de globale forandringer, herunder de juridisk bindende aftaler fra Paris-klimakonferencen i december 2015. Unikke "scenario"-bokse i hvert kapitel præsenterer reflekterende, beslutningsbaserede cases, der udfordrer dig til at træffe strategiske valg og forbereder dig på fremtidige roller inden for B2B-marketing. Bogen suppleres af et omfattende companion-website med undervisningsværktøjer og ressourcer til både studerende og undervisere. Her finder du PowerPoint-slides, tutor-guides, eksempelprøvespørgsmål, udvalgte SAGE-artikler, quizzes, weblinks og korte videoer med forfatternes egne kommentarer. En ideel lærebog for alle, der følger kurser og moduler i business-to-business marketing.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.