Business-To-Business Marketing, Fourth Edition by Ross Brennan, Louise Canning, and Raymond McDowell offers a thorough exploration of the theory and practice in the global arena of B2B marketing. With a balanced approach that integrates both European and U.S. perspectives, the book equips readers with insights into the evolving digital and social media landscape within the business-to-business context. This edition features new scenario boxes that present decision-based challenges, helping students and professionals prepare for dynamic roles in the industry. It also considers contemporary global shifts, reflecting the impact of recent international agreements. Crafted to meet the needs of students in B2B marketing modules, this text remains an essential resource for understanding the modern intricacies of global business practices.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.