Business-To-Business Marketing, 3. udgave (2014) af Ross Brennan, Louise Canning og Raymond McDowell er en omfattende og alligevel overskuelig lærebog på 408 sider (hardcover), der kombinerer teori og praksis inden for B2B-marketing med et klart europæisk perspektiv i en globaliseret kontekst. I denne nyeste udgave er der udvidet dækning af digital markedsføring og sociale medier i B2B-sammenhæng samt styrket fokus på bæredygtighed og virksomheders samfundsansvar. Desuden er de visuelle elementer opdateret, og afsnittet ’B2B Snapshots’ præsenterer nu nye cases og illustrationer. Bogen byder på internationale eksempler og cases fra kendte aktører som Zara, eBay, DHL og LinkedIn, og inddrager også et aktuelt perspektiv med omtale af hestekødsskandalen. Som noget nyt indeholder online-ressourcerne fulde lærermaterialer med eksamensspørgsmål, mens de studerende får adgang til videolinks, supplerende cases, quizzer og åbne links til relevante SAGE-journalartikler kapitel for kapitel. Business-To-Business Marketing er ideel for bachelor- og kandidatstuderende på kurser i B2B-marketing, og fungerer samtidig som et værdifuldt opslagsværk for både forskere og praktikere inden for området.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.