Studiesalg.dk
Studiebog: Marketing Management
Marketing Management, Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen, 9781292727035

Marketing Management

Af Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen
Lige nu kan du købe "Marketing Management" til kun 752,00 kr. Bogen du ser her er ny, og kan købe gennem vores partner Plusbog.
ISBN13:
9781292727035
Udgave:
5. udgave, 2024
Opret annonceagent
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.
Køb ny hos Plusbog Fra 752,00 kr.*
Sponsoreret partner Levering fra 10,00 kr.
Køb ny bog hos Plusbog

* Plusbog medlemspris. Få 7 dages gratis medlemsskab uden binding.

Produktdetaljer

Forfatter:
Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen
Forlag:
Pearson Education Limited
Udgave:
5
Udgivelsesår:
2024
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
808
ISBN13:
9781292727035
ISBN10:
1292727039

Beskrivelse

Marketing Management er den ubestridte globale bestseller inden for marketing, der løbende afspejler markante forandringer i teori og praksis. Denne 5. europæiske udgave bygger på de amerikanske originaler og leverer et overblik over marketing gennem tilgængelige, fagligt funderede kapitler med stærk ledelsesmæssig relevans. Bogen henvender sig både til bachelor- og kandidatstudier og tager udgangspunkt i de aktuelle udfordringer, som marketingpraktikere møder i Europa. Med sit omfattende indhold kombinerer Marketing Management klassiske marketingbegreber med fremtidige tendenser og teknologiske gennembrud. Her får du indsigt i, hvordan digitale løsninger ændrer praksis, samtidig med at de traditionelle kerneområder i marketing belyses med europæiske virksomhedscases og eksempler fra virkeligheden. Nøglefunktioner i denne udgave omfatter: • En kapiteldisposition skræddersyet til den måde, marketingundervisningen tilrettelægges i Europa • Nye og opdaterede, dybdegående europæiske case-studier, der hjælper med at omsætte teori til praksis • Et skarpt fokus på digitale teknologier som robotter, kunstig intelligens, augmented og virtual reality samt deres indflydelse på marketingledelse • Dækning af de seneste udviklinger inden for social media marketing, etiske problemstillinger og bæredygtighed Forfattet af Philip Kotler og Kevin Lane Keller i samarbejde med Mairead Brady, Malcolm Goodman og Torben Hansen, samler bogen ekspertise fra både nordamerikanske og europæiske akademikere. Med nye praktiske eksempler og øvelser fastholder Marketing Management sin position som ét af de mest betydningsfulde lærebøger inden for marketingledelse.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Management - 5. udgave, 2024