"Marketing Management - Analysis, Planning, Implementation, and Control" er et grundlæggende værk af Philip Kotler, udgivet i 1997, som har sat standarden for moderne marketing. Gennem en omfattende gennemgang fra analyse og planlægning til implementering og kontrol giver Kotler læseren et solidt teoretisk fundament. Bogen understreger betydningen af tværfunktionelt samarbejde mellem marketing og alle øvrige forretningsområder og introducerer nye perspektiver på strategisk markedsplanlægning. Rige virksomhedseksempler fra hele verden demonstrerer kreative, markedsfokuserede og kundedrevne tiltag, mens ny teknologi præsenteres som en nøglefaktor i optimering af både planlægning og præstation.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.