Studiebog: Marketing Management

Marketing Management

Af Philip Kotler
ISBN13:
9780132613637
Udgave:
1997 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Philip Kotler
Forlag:
Pearson
Udgivelsesår:
1997
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
789
ISBN13:
9780132613637
ISBN10:
0132613638

Beskrivelse

Philip Kotler’s Marketing Management offers a comprehensive exploration of the core components of marketing including analysis, planning, implementation, and control. This paperback edition, published by Pearson in 1997, remains a vital resource for both students and professionals seeking to understand the dynamic interplay between market strategies and business operations. The detailed approach in this 789-page volume integrates theory with practical examples, demonstrating the essential connections between thorough market evaluation and strategic execution. With its clear insights and in-depth discussions, this book invites readers to engage with the evolving challenges and opportunities within the realm of global marketing.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Management - 1997