"Marketing Management" by Philip Kotler and Kevin Lane Keller remains a cornerstone in the field of marketing theory and practice. This edition, published in 2012, continues to offer contemporary content and up-to-date examples that mirror the dynamic changes in marketing principles and strategies. Crafted in a clear and accessible style, the paperback provides valuable insights into modern marketing challenges. The authors' well-established framework helps readers understand both foundational concepts and emerging trends in the discipline.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.