Denne klassiske lærebog præsenterer de seneste tendenser og udviklinger inden for global markedsføring. Bogen understreger betydningen af samarbejde mellem marketing og virksomhedens øvrige afdelinger og introducerer nye perspektiver på strategisk markedsplanlægning. Talrige cases illustrerer kreative, markedsfokuserede og kundedrevne tiltag fra førende virksomheder. Temaet for det 21. århundrede gennemtrænger hele værket og anerkender den hastige forandring på markedet. Gennem særlige ’Marketing for det nye årtusinde’-bokse, øvelser og kommentarer i margen vises, hvordan World Wide Web og e-handel fundamentalt ændrer konkurrencelandskabet. Eksempler fra virkelige virksomheder giver et klart billede af, hvordan man kan indfri udfordringerne i det nye miljø. Det udvidede kapitel om direkte og online-markedsføring omhandler elektronisk handel, forbrugernes adfærd på nettet, metoder til at gennemføre online-aktiviteter samt deres fordele og ulemper. Her får læseren indsigt i effektive strategier til at engagere den digitale forbruger og skabe målrettede kampagner. I afsnittet ’Focus on Technology’ arbejdes med øvelser baseret på autentiske organisationer og internetportaler. Disse praktiske cases hjælper med at omsætte teori til praksis og klæder studerende på til at navigere i en stadigt mere teknologidrevet marketingverden. Ideel til både bachelor- og kandidatkurser i Marketing Management.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.