Studiebog: Werbesprache

Werbesprache

Af Nina Janich
ISBN13:
9783823368182
Udgave:
6. udgave, 2013
Vejledende salgspris 249,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Nina Janich
Forlag:
Narr Francke Attempto
Udgave:
6
Udgivelsesår:
2013
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
324
ISBN13:
9783823368182
ISBN10:
3823368184

Beskrivelse

"Werbesprache" von Nina Janich bietet in seiner 6. Auflage (2013) eine fundierte Einführung in die Analyse von Werbesprache und schafft so die Basis für sprachwissenschaftliche Betrachtungen von Werbung. Das Arbeitsbuch vermittelt wesentliche Grundlagen, die sowohl für die werbewissenschaftliche als auch für die linguistische Forschung von zentraler Bedeutung sind. Es beleuchtet die unterschiedlichen methodischen Ansätze und Fragestellungen, mit denen Werbesprache in Medien wie Anzeigen, Fernsehen und Internet analysiert werden kann. Ergänzt durch praktische methodische Hinweise, Diskussions- und Reflexionsfragen, eröffnet dieses Werk neue Perspektiven auf bisher wenig erforschte Aspekte der Werbung. Die aktualisierten Literaturhinweise in der aktuellen Auflage unterstreichen zudem den Anspruch, diese Thematik stets auf dem neuesten wissenschaftlichen Stand zu präsentieren.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Werbesprache - 6. udgave, 2013