Strategic Brand Management, published in 2003 by Kevin Lane Keller, offers an in-depth exploration of building, measuring, and managing brand equity. This paperback presents a comprehensive theoretical foundation enriched with practical techniques and insights that empower readers to make effective day-to-day and long-term branding decisions. Drawing on the latest industry thinking, the book examines the strategic role of brands and outlines proven methods for enhancing brand profitability. With a balanced blend of theory and practice, this resource serves as a valuable guide for marketing professionals and brand managers intent on strengthening and maximizing their brand strategy.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.