Studiesalg.dk
Studiebog: Strategic Brand Management

Strategic Brand Management

Af Kevin Lane Keller
ISBN13:
9780131105836
Udgave:
2003
Midlertidigt udsolgt
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Kevin Lane Keller
Forlag:
-
Udgivelsesår:
2003
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
788
ISBN13:
9780131105836
ISBN10:
0131105833

Beskrivelse

Strategic Brand Management af Kevin Lane Keller er en dybdegående gennemgang af centrale principper inden for brandopbygning, måling og styring. Med et solidt teoretisk fundament introducerer Keller de seneste branchestandarder og tendenser, så du kan træffe mere kvalificerede brandingbeslutninger. Bogen forener grundig teori med en lang række praktiske modeller, teknikker og eksempler. Du får redskaber til at evaluere og udvikle din brand equity, både i dagligdagen og som del af en langsigtet strategi, så du altid står stærkt i markedet. På sine 788 sider i paperbackformat tilbyder værket ikke blot indsigt i brandets værdi, men også konkrete metoder til at optimere lønsomheden af dine brandtiltag. Et uundværligt referenceværk for marketingchefer, brandmanagere og studerende med ambitioner om stærke og vedvarende brands.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Strategic Brand Management - 2003