Strategic Brand Management af Kevin Lane Keller er en dybdegående gennemgang af centrale principper inden for brandopbygning, måling og styring. Med et solidt teoretisk fundament introducerer Keller de seneste branchestandarder og tendenser, så du kan træffe mere kvalificerede brandingbeslutninger. Bogen forener grundig teori med en lang række praktiske modeller, teknikker og eksempler. Du får redskaber til at evaluere og udvikle din brand equity, både i dagligdagen og som del af en langsigtet strategi, så du altid står stærkt i markedet. På sine 788 sider i paperbackformat tilbyder værket ikke blot indsigt i brandets værdi, men også konkrete metoder til at optimere lønsomheden af dine brandtiltag. Et uundværligt referenceværk for marketingchefer, brandmanagere og studerende med ambitioner om stærke og vedvarende brands.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.