Strategic Brand Management - Building, Measuring and Managing Brand Equity giver en omfattende og tidssvarende indføring i mærkevareledelse. Bogen dækker grundlæggende principper inden for brand equity, udvikling af brandstrategier og metoder til at måle og evaluere mærkeværdi. Kevin Lane Keller kombinerer forskning, teori og praksiseksempler for at illustrere, hvordan mærker skabes og vedligeholdes i en konkurrencepræget verden. Med fokus på profitable brandstrategier guider værket læseren gennem alle faser af brandstyring - fra opbygning og måling til løbende tilpasning og styring. Resultatet er et praktisk redskab for marketingansvarlige, brandchefer og alle, der ønsker at forstå, hvordan stærke brands kan skabe vedvarende økonomisk værdi.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.