Marketing Channels (2013) er en central lærebog til avancerede bachelor- og kandidatkurser i distributionskanaler, marketingkanaler og marketing-systemer. Anne Coughlan, Erin Anderson, Adel El-Ansary og Louis W. Stern kombinerer strategiske og ledelsesmæssige indfaldsvinkler for at vise, hvordan effektive kanalsamarbejder designes, udvikles og styres på globalt plan. Læsere præsenteres for konkrete værktøjer til at opbygge og vedligeholde relationer mellem producenter, forhandlere og andre salgsled. Gennem systematiske analyser og illustrative cases forklares det, hvordan virksomheder kan opnå bæredygtige konkurrencefordele ved at integrere og optimere alle led i deres distributionsnetværk. Med fokus på både struktur, styring og performance af marketingkanaler tilbyder bogen en grundig gennemgang af strategisk beslutningstagning i komplekse, distribuerede markeder. Marketing Channels henvender sig til såvel studerende som praktikere, der ønsker en dybdegående forståelse af kanalstyringens nøgleprincipper.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.