Marketing Channels, part of the esteemed Prentice Hall International Series in Marketing, is a concise and insightful work published in 2006. Authored by Anne T. Coughlan, Erin Anderson, and Louis W. Stern, this paperback edition offers a clear and structured examination of marketing channels and their indispensable role in the world of commerce. Ideal for both students and professionals, the book provides a focused look at the functions and strategies associated with marketing channels. Its presentation underscores the importance of effective channel management in driving marketing success.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.