Studiebog: Marketing Across Cultures

Marketing Across Cultures

Af Jean-Claude Usunier, Julie Lee
ISBN13:
9780273757733
Udgave:
6. udgave, 2012
Vejledende salgspris 649,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Jean-Claude Usunier, Julie Lee
Forlag:
Pearson Education Limited
Udgave:
6
Udgivelsesår:
2012
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
496
ISBN13:
9780273757733
ISBN10:
0273757733

Beskrivelse

In today’s global business environment, understanding cultural nuances is essential for effective communication and marketing success. In Marketing Across Cultures, Jean-Claude Usunier and Julie Lee explore how multinational enterprises can navigate and adapt to the complexities of international markets. The authors present a comprehensive cross-cultural approach, highlighting the critical factors that influence national marketing systems and local practices. Updated with recent examples and illustrated with clear, accessible language, this engaging text guides readers through the challenges and opportunities of cultural diversity in marketing. Designed for students and professionals alike, Marketing Across Cultures offers valuable insights for developing strategies that resonate in diverse cultural contexts.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Across Cultures - 6. udgave, 2012