Studiebog: Marketing Across Cultures

Marketing Across Cultures

Af Jean-Claude Usunier, Julie Anne Lee
ISBN13:
9780273713913
Udgave:
5. udgave, 2009 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 758,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Jean-Claude Usunier, Julie Anne Lee
Forlag:
Pearson Education, Limited
Udgave:
5
Udgivelsesår:
2009
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
496
ISBN13:
9780273713913
ISBN10:
0273713914

Beskrivelse

Marketing Across Cultures is an insightful exploration into how multinational companies navigate the complexities of international diversity. Drawing comparisons between national marketing systems and local commercial customs, the book delves into the necessity of tailoring marketing strategies to resonate within differing cultural contexts. Authored by Jean-Claude Usunier and Julie Anne Lee, this 5th edition, published in 2009, provides a clear framework for implementing effective marketing strategies across borders. It offers valuable perspectives for those looking to understand and adapt to the dynamic interplay between global marketing approaches and local traditions.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Across Cultures - 5. udgave, 2009