Marketing Across Cultures is an insightful exploration into how multinational companies navigate the complexities of international diversity. Drawing comparisons between national marketing systems and local commercial customs, the book delves into the necessity of tailoring marketing strategies to resonate within differing cultural contexts. Authored by Jean-Claude Usunier and Julie Anne Lee, this 5th edition, published in 2009, provides a clear framework for implementing effective marketing strategies across borders. It offers valuable perspectives for those looking to understand and adapt to the dynamic interplay between global marketing approaches and local traditions.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.