Studiesalg.dk
Studiebog: Marketing Across Cultures

Marketing Across Cultures

Af Jean-Claude Usunier, Julie Anne Lee, Julie Lee
ISBN13:
9780273685296
Udgave:
2005 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Jean-Claude Usunier, Julie Anne Lee, Julie Lee
Forlag:
Pearson Education
Udgivelsesår:
2005
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
608
ISBN13:
9780273685296
ISBN10:
0273685295

Beskrivelse

Marketing Across Cultures, udgivet i 2005 af Pearson Education som paperback på 608 sider, giver et solidt fundament til at forstå og udvikle internationale markedsføringsstrategier. Bogen præsenterer en todelt kulturtilgang: En tværkulturel undersøgelse af forskelle i markedsføringssystemer og lokale forretningsskikke. Og en interkulturel analyse af samspil mellem virksomhedsledere med forskellig national baggrund. Den fjerde udgave er gennemgribende revideret for at gøre stoffet mere tilgængeligt og aktuelt. Med medforfatter Julie Lees australske perspektiv får læseren et bredere syn på globale markeder. Bogen inkluderer nye afsnit om internettets betydning for international markedsføring samt ekstra webbaserede ressourcer til kulturel og forretningsmæssig information. Praktiske cases illustrerer teorierne i praksis med eksempler som Muslim Cola, Bollywood og BrandUSA. Disse virkelige eksempler giver indblik i, hvordan kulturforskelle påvirker branding og kommunikation. Yderligere opdaterede webreferencer giver adgang til dybere viden og seneste udvikling. Jean-Claude Usunier er professor i marketing og international business ved University of Lausanne og University Louis-Pasteur. Julie Anne Lee og Julie Lee er begge Senior Lecturers med base ved University of Western Australia og har stor erfaring i undervisning og forskning inden for international markedsføring. Deres samarbejde giver bogen en unik kombination af europæisk og australasisk indsigt i kulturel mangfoldighed. Marketing Across Cultures er uundværlig for bachelor-, kandidat- og MBA-studerende i international markedsføring. Samt for praktikere, der ønsker at styrke deres kulturelle kompetencer og navigere effektivt på globale markeder.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Across Cultures - 2005