Studiesalg.dk
Studiebog: Marketing Across Cultures

Marketing Across Cultures

Af Jean-Claude Usunier
ISBN13:
9780130106681
Udgave:
2000 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Jean-Claude Usunier
Forlag:
Prentice-Hall PTR
Udgivelsesår:
2000
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
652
ISBN13:
9780130106681
ISBN10:
0130106682

Beskrivelse

Marketing Across Cultures af Jean-Claude Usunier præsenterer en systematisk indføring i, hvordan kulturel mangfoldighed former forbrugsmønstre og markedsføringsstrategier på tværs af landegrænser. Bogen kombinerer dybdegående analyser af lokale forbrugerpræferencer med sammenligninger af globale markedstendenser i en praktisk ramme. Med udgangspunkt i både teoretiske modeller og rigt illustrerede case-studier giver bogen konkrete redskaber til at tilpasse produktudvikling, kommunikation og distributionskanaler til forskellige kulturer. Læseren får et nuanceret blik på samspillet mellem global standardisering og lokal tilpasning og lærer at designe marketingstrategier, der respekterer kulturelle forskelle uden at miste international konkurrenceevne.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Across Cultures - 2000