"International markedsføring" 2. udgave af Finn Rolighed Andersen, udgivet af Trojka i 2003, er en central lærebog for studerende inden for markedsføring. Bogen er nøje tilpasset studieordningen for International markedsføring på Markedsføringsøkonom-uddannelsen og reflekterer pensum for samtlige tre semestre. Lærebogen er struktureret i syv overordnede temaer, der tilsammen danner rammen om en dybdegående gennemgang af emner såsom virksomhedens interne og eksterne situation, markedsanalyse, markedsføringsstrategi, internationalisering og udformning af markedsføringsplaner. De 21 kapitler omfatter alt fra strategisk planlægning til konkurrenceanalyse, segmentering, differentiering og positionering samt brugen af forskellige handlingsparametre. Afslutningsvis indeholder bogen en sektion med otte cases, der integrerer og illustrerer det faglige indhold og giver de studerende mulighed for at anvende teorierne på praktiske problemstillinger. Denne opbygning sikrer en helhedsorienteret og anvendelsesorienteret læring, som er særligt velegnet til både KVU’erne og andre uddannelser, hvor markedsføring indgår.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.