International markedsføring er en grundig og veldokumenteret bog, der henvender sig til studerende med fokus på faget international markedsføring – særligt målrettet uddannelsen til Markedsføringsøkonom. Med sin første udgave fra 2000 af Finn Rolighed Andersen, udgivet af Trojka og foreliggende som paperback i 632 sider, giver bogen en solid faglig ballast til de studerendes videreuddannelse. Bogen er struktureret omkring seks overordnede temaer, der spænder fra virksomhedens interne og eksterne situation til markedsanalyse, udformning af markedsføringsstrategi, internationalisering samt de operationelle handlingsparametre, herunder udarbejdelsen af en samlet markedsføringsplan. I sin helhed indeholder bogen 23 kapitler, der omfatter centrale elementer som marketingkoncept, strategisk planlægning, konkurrencestrategi, markedsanalyseprocessen, segmentering og målgruppevalg, samt differentiering, positionering, produkt-, pris-, distributions- og promotionsstrategier. Afslutningsvis supplerer en samling cases den teoretiske gennemgang og illustrerer praktiske anvendelser på et overordnet strategisk niveau.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.