"Grundbog i servicedesign" af Ian Wisler-Poulsen er en grundig introduktion til, hvordan man med udgangspunkt i kundens behov skaber og udvikler effektive serviceydelser. Bogen understreger vigtigheden af at påtage sig ansvaret for at planlægge, innovere og styre serviceoplevelsen – alt sammen for at sikre både kundetilfredshed og øget forretningsmæssig succes. I denne tredje udgave opdateres læseren med den nyeste viden inden for servicedesign. Gennem konkrete eksempler fra virkeligheden og en række praktiske metoder som NABC og AT-ONE, redskaber bogen til at sætte kunden i centrum, skabe de rette forventninger og drive innovation. "Grundbog i servicedesign" er derfor et uundværligt værktøj for alle, der ønsker et solidt grundlag i design af serviceoplevelser.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.