Studiebog: Creating Powerful Brands

Creating Powerful Brands

Af Leslie de Chernatony
ISBN13:
9781856178495
Udgave:
4. udgave, 2010
Vejledende salgspris 499,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Leslie de Chernatony
Forlag:
Elsevier Science Ltd
Udgave:
4
Udgivelsesår:
2010
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
496
ISBN13:
9781856178495
ISBN10:
1856178498

Beskrivelse

Creating Powerful Brands is a definitive textbook that invites students to explore the critical and strategic aspects of branding. Now in its fourth edition, this book provides a comprehensive introduction that is as engaging as it is informative. Carefully enriched with over 50 real-life examples of influential marketing campaigns, it combines theory with practice to clearly illustrate how contemporary branding concepts are applied. The authors, Malcolm McDonald and Elaine Wallace, expertly distill the latest insights and best practices in brand management to create a resource that is both current and globally relevant. With its vivid illustrations and a clear European focus, this book is an invaluable guide for undergraduate business and marketing students seeking to understand the inner workings of successful brand building.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Creating Powerful Brands - 4. udgave, 2010