Den 6. udgave af Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice er fuldstændig genbearbejdet af Joep P. Cornelissen for at afspejle nye tendenser inden for sociale medier og emergente emner som CEO-aktivisme, virksomhedskarakter og purpose. Denne udgave giver et opdateret indblik i, hvordan organisationer kan forme og styrke deres kommunikation i en omskiftelig verden. Nyheder i denne udgave: - Et revideret kapitel om kommunikation i det hastigt forandrende medielandskab, der inddrager ny teknologi og sociale platforme. - Udvidet behandling af nøgleområder som medarbejderkommunikation, krisekommunikation, ledelseskommunikation samt bæredygtighed. - Nye casestudier med refleksionsspørgsmål, der illustrerer bredden i corporate communications. Virksomheder som Apple, Facebook, Gillette, Lenovo og Nestlé sætter scenen. Corporate Communication er uundværlig for studerende på uddannelser inden for Corporate Communication, Organizational Communication, Strategic Communication, PR og Marketing Communications. Den fungerer også som værdifuld reference for alle, der ønsker en reflekteret og praksisnær tilgang til virksomhedskommunikation.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.