Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice (2017) af Joep Cornelissen er en central lærebog, der anvendes af næsten 25.000 studerende på tværs af 50 lande. Bogen samler de nyeste tanker og udviklinger fra både akademia og erhvervsliv, så teori og praksis går hånd i hånd. Med et solidt teoretisk fundament kombineret med håndgribelige retningslinjer giver den ledere - og kommende ledere - de nødvendige redskaber til at planlægge og gennemføre effektive kommunikationsstrategier. Hvert kapitel rummer klare anbefalinger og eksempler, der kan omsættes direkte til daglig praksis. Gennem autentiske case-studier fra globale virksomheder som Apple, BMW, Uber, L’Oréal og Starbucks illustreres, hvordan principperne fungerer i virkeligheden. Denne udgave er endvidere udvidet med kapitler om sociale medier, medarbejderkommunikation, ledelseskommunikation og anti-corporate aktivisme. Bogen understøttes af et omfattende onlineunivers med fuldtekst SAGE-journalartikler, fagordliste, relevante weblinks, forfatterens videoer og blog, case-noter, PowerPoint-slides, supplerende cases samt multiple choice-spørgsmål. En ideel ressource for avancerede bachelor- og kandidatstuderende inden for business management, marketing, corporate communication, public relations og for professionelle praktikere.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.