I denne 4. udgave af "Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice" giver Joep P. Cornelissen en grundig introduktion til corporate communication. Bogen kombinerer teoretiske indsigter med praktiske eksempler og fungerer både som lærebog og opslagsværk for studerende og praktikere. Med 320 sider præsenteres centrale begreber, modeller og strategier, der gør det muligt at omsætte teori til praksis. Akademisk funderet dækker bogen nøgleprincipper og teorier inden for corporate communication ved at integrere perspektiver fra ledelses- og kommunikationsfag. Hvert kapitel illustreres med internationale case-studier, mens praktiske øvelser og modeller sikrer, at læseren udvikler både teoretisk forståelse og praktiske kompetencer. Den reviderede 4. udgave indeholder et nyt kapitel om sociale medier og et udvidet fokus på nye medier. Der er desuden tilføjet opdateret materiale om omdømmestyring, lederkommunikation og CSR-kommunikation samt dækning af transnational styring og virksomheders samfundsansvar. Nye internationale case-studier - både i fuld længde og i forkortede formater - giver et globalt perspektiv på området.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.