Tredje udgave af Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice er gennemrevideret og udbygget med nyskabende cases og dybdegående analyser af centrale emner inden for virksomhedskommunikation. Bogen kombinerer teoretiske modeller med konkrete eksempler og tilbyder et solidt fundament for både studerende og praktikere. I denne udgave er der tilføjet tre helt nye kapitler om strategisk planlægning og kampagnestyring, forskning og måling samt CSR og samfundsrelationer. Derudover er dækningen af interne kommunikationsprocesser, lederskab og forandringskommunikation, issues management, krisekommunikation og corporate branding markant udvidet. Også emner som public affairs, sociale medier, intern branding og globalisering får nyt fokus. Bogen indeholder et væld af internationale eksempler - både fuldlængde-cases og korte vignetter - som illustrerer teorierne i praksis. Hvert kapitel afsluttes med forslag til videre læsning og refleksionsspørgsmål, der udfordrer læserens forståelse og giver værktøjer til at gå i dybden med de behandlede emner. Et omfattende online undervisningsmateriale understøtter både undervisere og studerende med instruktørmanual, PowerPoint-slides, faglige artikler fra SAGE Online, videoer, en interaktiv ordbog og nyttige web-links. "Dette er en uundværlig opslagsbog for topchefer, økonomidirektører, virksomhedskommunikatører og bestyrelsesmedlemmer i en tid med stigende stakeholderinvolvering." — Mary Jo Jacobi, tidligere Chief Reputation Officer hos HSBC Holdings, Lehman Brothers og Royal Dutch Shell "En omfattende og videnskabelig gennemgang af virksomhedskommunikation, som både studerende og praktikere kan have glæde af i mange år frem." — Ian Wright, Corporate Relations Director hos Diageo
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.