Studiesalg.dk
Studiebog: Corporate Communication

Corporate Communication

Af Joep P. Cornelissen
Vi har i øjeblikket ikke 3. udgave, 2011 til salg, men til gengæld har vi 1 eksemplarer af bogens øvrige udgaver fra kun 80,00 kr. Find dem længere nede på siden.
ISBN13:
9780857022431
Udgave:
3. udgave, 2011 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 478,00 kr.
Midlertidigt udsolgt
Få besked når bogen kommer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Joep P. Cornelissen
Forlag:
SAGE Publications, Limited
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2011
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
296
ISBN13:
9780857022431
ISBN10:
0857022431

Beskrivelse

Tredje udgave af Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice er gennemrevideret og udbygget med nyskabende cases og dybdegående analyser af centrale emner inden for virksomhedskommunikation. Bogen kombinerer teoretiske modeller med konkrete eksempler og tilbyder et solidt fundament for både studerende og praktikere. I denne udgave er der tilføjet tre helt nye kapitler om strategisk planlægning og kampagnestyring, forskning og måling samt CSR og samfundsrelationer. Derudover er dækningen af interne kommunikationsprocesser, lederskab og forandringskommunikation, issues management, krisekommunikation og corporate branding markant udvidet. Også emner som public affairs, sociale medier, intern branding og globalisering får nyt fokus. Bogen indeholder et væld af internationale eksempler - både fuldlængde-cases og korte vignetter - som illustrerer teorierne i praksis. Hvert kapitel afsluttes med forslag til videre læsning og refleksionsspørgsmål, der udfordrer læserens forståelse og giver værktøjer til at gå i dybden med de behandlede emner. Et omfattende online undervisningsmateriale understøtter både undervisere og studerende med instruktørmanual, PowerPoint-slides, faglige artikler fra SAGE Online, videoer, en interaktiv ordbog og nyttige web-links. "Dette er en uundværlig opslagsbog for topchefer, økonomidirektører, virksomhedskommunikatører og bestyrelsesmedlemmer i en tid med stigende stakeholderinvolvering." — Mary Jo Jacobi, tidligere Chief Reputation Officer hos HSBC Holdings, Lehman Brothers og Royal Dutch Shell "En omfattende og videnskabelig gennemgang af virksomhedskommunikation, som både studerende og praktikere kan have glæde af i mange år frem." — Ian Wright, Corporate Relations Director hos Diageo

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Corporate Communication - 3. udgave, 2011