Studiesalg.dk
Studiebog: Advertising and Promotion

Advertising and Promotion

Af Chris Hackley
ISBN13:
9781473997981
Udgave:
4. udgave, 2017 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Chris Hackley
Forlag:
SAGE Publications Ltd
Udgave:
4
Udgivelsesår:
2017
Format:
Indbundet
Sprog:
English
Sideantal:
384
ISBN13:
9781473997981
ISBN10:
1473997984

Beskrivelse

Advertising and Promotion giver en grundig introduktion til de centrale begreber, metoder og aktuelle problemstillinger inden for reklamebranchen. Bogen er rig på visuelle eksempler og case-studier, som er hentet direkte fra førende internationale reklamebureauer og globale kampagner. Fortællingen tager udgangspunkt i bureauperspektivet og giver læseren et kreativt indblik i, hvordan det er at arbejde med reklameudvikling for store brands. Med en praktisk tilgang udforskes både klassiske og moderne kommunikationsværktøjer, så du lærer at tænke ud over kundens brief og ind i bureauets arbejdsprocesser. De forfatterne Chris Hackley og Rungpaka Amy Hackley trækker på forskning fra både marketing- og ledelsesstudier samt kultur-, medie- og sociologistudier. Bogen har desuden udvidet dækning af online-reklame og sociale medier, herunder målinger og analyseværktøjer, og illustrerer principperne med kampagner fra mærker som Adidas, Benetton, BMW, Dove og DeBeers. Unikke "snapshots" zoomer ind på crosskulturelle eksempler - fx Barbie-kampagner i Kina - og giver en bred forståelse af reklame som både forretningsfunktion og socialt fænomen. Et tilhørende website supplerer læsningen med PowerPoint-slides, videnskabelige artikler, yderligere online-ressourcer og forfattervideoer, mens forfatternes blog tilbyder løbende opdateringer om nye, aktuelle cases. Perfekt til undervisning i Advertising, Marketing og Kommunikation på både bachelor- og kandidatniveau.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Advertising and Promotion - 4. udgave, 2017