Denne lærebog introducerer nøglebegreber, metoder og aktuelle problemstillinger inden for reklame og kampagneføring for studerende på universiteter og højere læreanstalter. Gennem autentiske eksempler fra førende internationale reklamebureauer og globale brandkampagner får læseren et kreativt og inspirerende indblik i, hvordan det er at arbejde "bag kulisserne" i en bureauverden. Forfatterne trækker ikke kun på forskning inden for ledelse og marketing, men inddrager også kultur- og medierstudier samt sociologi for at give en nuanceret og kritisk forståelse af reklame som både en forretningsmæssig funktion og et socialt fænomen. I denne tredje udgave er der tilføjet et helt nyt kapitel om strategi og kreativitet samt flere cases med øget global dækning - også fra nye vækstmarkeder. Bogen rummer desuden illustrerende billeder af klassiske og moderne annoncer fra gadebannere, trykte medier, onlineplatforme og tv, ligesom internet- og sociale mediers betydning for reklame nu er langt mere udførligt behandlet. På bogens digitale ressourcer kan undervisere og studerende finde relevante videoer, fagartikler og et Jeopardy-inspireret undervisningsspil, mens forfatternes blog løbende præsenterer aktuelle eksempler fra populærkultur og nyhedsbilledet.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.