Studiebog: Advertising and Promotion

Advertising and Promotion

Af Chris Hackley, Rungpaka Amy Hackley
ISBN13:
9781446280713
Udgave:
3. udgave, 2014 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 2.399,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Chris Hackley, Rungpaka Amy Hackley
Forlag:
Sage Publications Ltd
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2014
Format:
Indbundet
Sprog:
Sideantal:
360
ISBN13:
9781446280713
ISBN10:
1446280713

Beskrivelse

Advertising and Promotion is an essential textbook that introduces the core concepts, methods, and challenges of advertising and promotion for students at universities and colleges. Drawing on first-hand examples from leading international advertising agencies and renowned brand campaigns, the book offers a creative insider perspective that invites readers to explore the dynamics behind agency work and understand the advertising process from a fresh point of view. Integrating insights not only from management and marketing research but also from cultural and media studies as well as sociology, this third edition provides a well-rounded and critical examination of the discipline. New additions include a chapter on strategy and creativity, enhanced case studies with global and emerging market coverage, and vivid examples spanning traditional and digital media. Complementary online resources, such as relevant videos, journal articles, and interactive classroom tools, extend the learning experience and deepen the reader’s engagement with current trends in advertising and promotion.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Advertising and Promotion - 3. udgave, 2014