Studiesalg.dk
Studiebog: Advertising and Promotion

Advertising and Promotion

Af Chris Hackley, Rungpaka Amy Hackley
ISBN13:
9781446280713
Udgave:
3. udgave, 2014 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Chris Hackley, Rungpaka Amy Hackley
Forlag:
SAGE Publications, Limited
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2014
Format:
Indbundet
Sprog:
English
Sideantal:
360
ISBN13:
9781446280713
ISBN10:
1446280713

Beskrivelse

Denne lærebog introducerer nøglebegreber, metoder og aktuelle problemstillinger inden for reklame og kampagneføring for studerende på universiteter og højere læreanstalter. Gennem autentiske eksempler fra førende internationale reklamebureauer og globale brandkampagner får læseren et kreativt og inspirerende indblik i, hvordan det er at arbejde "bag kulisserne" i en bureauverden. Forfatterne trækker ikke kun på forskning inden for ledelse og marketing, men inddrager også kultur- og medierstudier samt sociologi for at give en nuanceret og kritisk forståelse af reklame som både en forretningsmæssig funktion og et socialt fænomen. I denne tredje udgave er der tilføjet et helt nyt kapitel om strategi og kreativitet samt flere cases med øget global dækning - også fra nye vækstmarkeder. Bogen rummer desuden illustrerende billeder af klassiske og moderne annoncer fra gadebannere, trykte medier, onlineplatforme og tv, ligesom internet- og sociale mediers betydning for reklame nu er langt mere udførligt behandlet. På bogens digitale ressourcer kan undervisere og studerende finde relevante videoer, fagartikler og et Jeopardy-inspireret undervisningsspil, mens forfatternes blog løbende præsenterer aktuelle eksempler fra populærkultur og nyhedsbilledet.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Advertising and Promotion - 3. udgave, 2014