Studiesalg.dk
Studiebog: Advertising and Promotion

Advertising and Promotion

Af Rungpaka Amy Hackley
ISBN13:
9781473997998
Udgave:
4. udgave, 2017 Bemærk: Findes i nyere udgave
Midlertidigt udsolgt
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
Rungpaka Amy Hackley
Forlag:
SAGE Publications Ltd
Udgave:
4
Udgivelsesår:
2017
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
384
ISBN13:
9781473997998
ISBN10:
1473997992

Beskrivelse

Advertising and Promotion af Chris Hackley og Rungpaka Amy Hackley introducerer læseren til reklame- og promotionsfaget gennem et omfattende udvalg af visuelle eksempler og case-studier. Du møder både klassiske kampagner og nyeste tendenser, der samlet giver en solid forståelse for centrale begreber, metoder og aktuelle problemstillinger. Bogen er fortalt fra reklamebureauets perspektiv og giver et kreativt og engagerende indblik i, hvordan det er at arbejde "bag kulisserne". Denne insider-vinkel udfordrer dig til at tænke ud over annoncørens synspunkt og perspektivere dine egne idéer i bureauverdenen. Forfatterne trækker ikke kun på ledelses- og markedsføringsforskning, men også på kultur- og medievidenskab samt sociologi. Det giver en nuanceret og kritisk tilgang, hvor reklame behandles både som forretningsfunktion og som et socialt fænomen. I udgaven fra 2018 er der særlig fokus på digital markedsføring og sociale medier med praktisk gennemgang af målinger og analytics. Globale brands som Adidas, Benetton, BMW, Dove og DeBeers illustrerer emnerne, og "Snapshots" belyser tværkulturelle reklamefænomener, for eksempel Barbie i Kina. Bogen understøttes af en dedikeret online ressourceportal med undervisningsmaterialer som PowerPoint-slides, faglige artikler, relevante links og forfatternes videoer. Derudover kan man følge et løbende opdateret blogprojekt med aktuelle eksempler fra reklameverdenen. Velegnet til kurser i reklame, marketing og kommunikation på både bachelor- og kandidatniveau.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Advertising and Promotion - 4. udgave, 2017