I sin 4. udgave fra 2011 præsenterer Stephen J. Page "Tourism Management" som et førende grundværk inden for turismefaget. Bogen er det ideelle udgangspunkt, uanset om du studerer til en bachelor-, diplomuddannelse eller blot følger et enkelt modul i turisme. Skrivestilen er både engagerende og lettilgængelig, og der kræves ingen forudgående kendskab til turisme. Gennem et globalt overblik fører bogen læseren sikkert igennem grundlæggende principper for styring af turistoplevelser og -destinationer. "Tourism Management" følger turismens historiske udvikling og ser fremad mod fremtidige tendenser. Samtidig belyses de mange udfordringer, som turismemanagere står over for i en dynamisk og hastigt voksende branche. Teksten er rigt illustreret med diagrammer og farvelagte billeder, og de korte casestudier gør teori til praksis. Desuden præsenteres nye data og statistikker, der giver et opdateret indblik i turismeøkonomiens omfattende betydning.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.