Studiebog: Tourism Management

Tourism Management

Af Stephen J. Page
ISBN13:
9780080969329
Udgave:
4. udgave, 2011 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 481,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Stephen J. Page
Forlag:
Taylor & Francis Group
Udgave:
4
Udgivelsesår:
2011
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
382
ISBN13:
9780080969329
ISBN10:
0080969321

Beskrivelse

Tourism Management by Stephen J. Page is a comprehensive introduction to the fundamentals of the tourism industry. Now in its fourth edition, this 382-page text is designed to build your understanding from the ground up, making it ideal for degree courses, diplomas, or single modules that examine the dynamic nature of tourism. Written in an engaging and accessible style, the book presents a global overview of the evolution and future challenges of tourism management. With an array of illustrations including diagrams, color images, and succinct case studies highlighting contemporary themes, readers are equipped with new data and informative statistics to deepen their insight. This edition not only explores the core principles of managing tourism but also delves into how industry challenges are shaping its development in a rapidly growing sector of the world economy.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Tourism Management - 4. udgave, 2011