In The Experience Economy, Updated Edition, James H. Gilmore and B. Joseph Pine bring a fresh perspective to the art of crafting remarkable customer experiences. Building on the groundbreaking ideas introduced in 1999, this edition deepens the discussion on how immersive encounters can forge lasting bonds between companies and their audiences. Now fully updated to reflect evolving business dynamics, the authors explore how staging meaningful experiences is essential in today’s competitive landscape. Their analysis reaffirms that in a world overloaded with brand messages, authentic and compelling customer interactions are more relevant than ever. Spanning 359 pages, this paperback edition offers readers valuable insights into the emerging experience economy, making it a must-read for anyone keen to understand and leverage the power of memorable experiences.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.