Strategic Management of Technological Innovation er en grundig lærebog til kurser i teknologi- og innovationsledelse. Den præsenterer stoffet på en tilgængelig måde uden at gå på kompromis med faglig dybde. Gennem forskningsbaseret teori skaber Melissa A. Schilling et solidt fundament for videre studier. Bogen er struktureret som en strategisk proces, der bevæger sig fra analyse af konkurrencevilkår til udformning og implementering af innovative strategier. Hvert kapitel indeholder cases og eksempler fra den virkelige verden, som udfordrer læseren til kritisk at diskutere og anvende teori i praksis. Denne case-baserede tilgang styrker evnen til at løse komplekse ledelsesproblemer. Med sine 320 sider i paperback fra McGraw-Hill Education - Europe (2013) er bogen både overskuelig og prisvenlig, hvilket gør den ideel som kursuslitteratur. Strategic Management of Technological Innovation er uundværlig for alle, der ønsker et dybtgående indblik i strategisk ledelse af teknologisk innovation.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.